Annesinin sulanmış amcığını yalayan oğlunun pornosunu izle

annesinin amcığını okşayıp sulandıran oğlu daha sonra annesini sikti.sizin işiniz daha zormuş o zaman…ben beğendim diziyi ama o en sonda adamın göğsüne saplanan şey neydi anlamadımE sehpanın camı kırılınca sadece sehpanın ayakları kaldı..adam da onun üstüne düştü…dizi çok güzeldi,ben çok beğerndim,özellikle şu asker olan adam sevgilisinin torunu ile karşılaşıyor çok ilginç,konusu çok sürükleyici olacağa benziyor Fena değildi dizi.. İlk bölümde fazla sürpriz yoktu benim için.. Haftaya gazetede konusunu okumadan izleyeceğim..

Desp. Hous.’da son bölüm ilginç bitmişti.. Onu da merakla bekliyorum.. Tony Parker’ın hatunu yine cinlik yapacak gibi.güzel gece yarısı 01 de izlemenizi öneririm az reklam daha çok odaklaşıyorsun vede o satte daha uygun bir dizi bence.. ve dün yayınlanan bölümle ilk sezon finali yapılmış oldu.
2.sezon bölümleri bence çok daha iyi olacak çünkü konu acayip meraklandırıcı bir hal aldı.
cnbc-e nin yeni sezonu ne zaman yayınlayacağı konusunda herhangi bir bilgi alamadım henüz ama haziran dergisinde yazılan bir şey olursa paylaşırım konuyu burda dostum Eylülde başlıyor 2. sezon.

Final gerçekten süperdi. Uzaylıların kaçırmadığı çıktı ortaya. Ayrıca son sahnede nefisti. Bu arada dizinin müziklerini hala bulmadım özellikle jenerik müziği çok hoşKesinlikle 10 üzerinden 10 luk bir sezon finaliydi..Ağzım açık,elimde biram,cipsim izledim..Üstelik kasten gece izledim reklamlardan kurtulmak için..Kesinlikle süperdi.Süper dizi yaw bravo tebrik ediyorum cnbc-e yi ilk bölümünden beri izliyorum kaçırmadan süper yaw.
Bide lasvegas die bi dizi vardı o ne oldu die mail attım kanala sonbaharda yeni bölümleriyle ekranlarınızda dedi. obaaa Dizinin ilk sezonu bitti. Kaçıran arkadaşlara bilgi veriyim istedim bu akşam 1. bölümden itibaren tekrar yayınlanıyor. Saat: 21.00 Cnbceseyret kanka.İlk bölümden çok şey bekleme ama konuya adapte olman açısından izle derim.Hoş bi dizi zaman kaybı olmaz yani.Zaten kısa sürüyor.ilk bölüm şuan yayınlanmıyomu 2. mi trapercım

ben başlıcam izlemeye de şimdi bunlar ne zamana kadar verecekler hangi günler peki eylüle kadar normal sezon muş gibi haftada bir verirlerse 2. sezonla çakışmazmı kaç bölüm dü 1. sezon ben çok begendim keşkem hergün verseler kanka çok kıza bi dizi 6 bölüm.Ama 2 .sezon daha uzun olucak.Dizideki karekterlerden sarı kıza hayranımmm(şu geri dönen gencin kardeşinin sevgilisi) :icon_chic yaw sezon bitti deyince bişi sandıydım 6 bölüm he olsun yinede baya begendim bekliyorum diğer bölümünü yaaw blood amma soru sordun haa adamı duyurduğuna duyuracağına pişman ettin valla seyret işte bizde kötü tavsiye yok ya madem konu cnbc-e den dizilerden açılmış ben de cnbc-e nin muhteşem komik dizilerinin arasında one tree hill diye bi dizisi var onu çok seviyorum. babaları aynı anneleri farklı olan iki çocuk ve basketbol üzerine kurulu bi gençlik dizisi. şiddetle tavsiye ederim .

One thought on “Annesinin sulanmış amcığını yalayan oğlunun pornosunu izle

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir


sitemap sitemap